سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد لمینت متحرک دندان رابود چیست و چطور قالب گیری میشود

شیوه درست کردن لمینت دندان متحرک چگونه است + دو روش مختلف

    نظر

بسیاری از مردم ایران به دنبال زیبایی دندان خود  میباشند، اما طبیعتا هزینه دارد و همه نمی توانند زیبایی دندان داشته باشند.  اگر شما عزیزان دل هم می خواهید زیبا به نظر برسید میتوانید از لمینت متحرک استفاده نماییدچون هزینه لمینت دندان دائمی  خیلی گران است و همه توان پرداخت آن را نخواهند داشت اما خب مواد و جنس لمینت اسنپ اسمایل از نظر کیفیتی پایین تر است لمینت های ثابت هستند و برای همین قیمت بسیار ارزانی دارند.

 

 

 

 

 

 

آیا با قرار دادن لمینت متحرک صحبت کردن سخت میشود :

پس از قرارد ادنم  این محصول به طبیعتا حجم دندان شما بیشتر خواهد شد که بعد چند روز عادت خواهید کرد  اما گر  بعد از مدت زمانی بعد از چند دقیقه احساس درد  کردین  لمینت را  خارج نمایید و کمی داخل اب جوش قرار بدهید و بعد داخل دندان بگذارید  با انجام این کار لمینت  کمی جا بازخواهد کرد و راحت تر خواهید شد توجه نمایید بعد خرید لمینت و قالب گیری نباید آن را همیشه و تمام ساعت در داخل دهان خود بذارید و فقط زمانی که نیاز است باید استفاده شود.برای افرادی که  هچی دندانی در دهان ندارند مناسب نیست . اگر شما شخصی  هستید که دائم از درد دندان رنج  میبرید خرید این لمینت توصیه نمی‌ شود .

 

 

ایا برای قالب گیری لمینت متحرک باید به دندانسازی رفت

 

 

 

ایا برای قالب گیری لمینت متحرک باید به دندانسازی رفت :

 

خیر نیای به این کار نیست بلکه خودتان باید این کار را انجام بدهید و حتما با خودتان میگوید مگر میشود بدون هیچ تجربه ای لمینت بسازیم بله شما با انجام مراحل ساده این کار را انجام خواهید داد و نیازی به تخصص خاصی نیست چون نیازی ندارید آن را به روی دندان خود بچسبانید یا دندان خود را تراش بدهید بلکه هدف سازنده لمینت متحرک دندان این است که خود شخص خریدار قالب گیری را انجام بدهد و با هر دارمدی که دارید بتوانید لمینت تهیه کنید و دیگر خرید لمینت برای افراد با بضاعت مالی بالا نیست هر چند کیفیت این محصول پایین تر از لمینت کامپوزیت سرامیک است اما برای ان دسته افرادی که در رویای لمینت داشتن هستند یا دوست ندارند هزینه زیادی انجام بدهید بسیار کاربردی است.

 


 

 

شیوه درست کردن لمینت دندان متحرک چگونه است

 



شیوه درست کردن لمینت دندان متحرک چگونه است:


روش اول :


معمولا تمام لمینت متحرک دندان  دارای دو  عدد خمیر و دو عدد قالب میباشند که می‌توانید از آن‌ها برای قالب گرفتن  استفاده نمایید. قالب‌ لمینت شبشه دندان هتسند که باید خمیر را در ان قرار بدهید برای قالب‌گیری باید به دو کاسه آب سرد و جوش داشته باشید . بعد از آن باید خمیر را به مدت چند دقیقه در یک لیوان آب جوش بگذارید تا کاملا نرم شود البته در برخی موارد خمیر را وقتی نیمه شفاف  یا کلا شفاف نمیشود و کلا نگران نباشید.بعد از سرد شدم و آن را روی دندان‌های خود فشار دهید تا خمیر جذب دندان شود و این فشار باید درست باشد تا کاملا قالب گیری انجام شود.


روش دوم :

این روش که خمیر  مانند یک ورق نازک خمیر نانوایی یا شیرینی پزی پهن نمایید  و روید ندان خود قرار بدهید باید تمام دندان‌های شما را کاملأ بپوشاند و بعد قالب پلاستیکی را برای چند ثانیه در دندان خود قرار بدهید پشت سوزن را بین دندان‌های خود قرار بدهید خطوط دندان را طرح نمایید.  توجه نمایید قبل از استفاده از این آموزش، فیلم‌های آموزشی لمینت متحرک و قالب‌گیری  مشاهده نمایید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

 

 

چطوری لمینت متحرک دندان را تمیز کنیم



چطوری لمینت متحرک دندان را تمیز کنیم :


اول لمینت را از دهان خود خارج کنید.پس از انجام این کار، به مدت چند ثانیه دقیقه به آرامی با آب ولرم بشویید. بعدش یک مسواک و مقداری خمیر دندان را روی آن قرار دهید و دندان های خود را مسواک بزنید. در مرحله  پایاین لمینت را در مکانی خشک و ساکت قرار دهید تا با هوای محیط خشک شود. یکی از بهترین مکان ها برای نگهداری این محصول در یخچال و جاهای سرد است.


 

 

اسنپ اسمایل


جمع بندی :


اسنپ اسمایل  تاکنون نقدهای مثبت و منفی داشته است. این یکی از دلایلی است که برخی از افراد به این محصول امتیاز منفی می دهند. زیرا شما انتظار دارید لمینت های چند میلیون دلاری را در یک محصول بسیار مقرون به صرفه داشته باشید. لمینت متحرک دندان  قابلیت حمایت از لثه را دارد. همچنین مصرف غذاهای جامد، غذاهای سرد و نوشیدنی های گرم را آسان می کند. در صورت قالب گیری صحیح این محصول بدون شک پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.اکثر افرادی که لمینت می خرند شکایت دارند که نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند. دانستن نحوه استفاده از هر محصولی قبل از خرید بدون شک 80  درصد نیاز شما را برآورده میکند. پیشنهاد ما دیدن آموزش نحوه تشکیل لمینت متحرک دندان است.