سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد لمینت متحرک دندان رابود چیست و چطور قالب گیری میشود

کاربرد لمینت دندان ایا یک روش درمانی است یا خیر

    نظر

کاربرد لمینت دندانلمینیت روشی است برای نصب روکش چینی لمینت نازک بر روی سطح دندان برای اصلاح طرح لبخند و رفع تغییر شکل و تغییر رنگ دندان. لمینت ها به این دلیل محبوب هستند که با وجود زیبایی و طبیعی بودن، به ندرت نیاز به تراشیدن سطح دندان دارند. فضایی را برای یک پوسته چینی نازک فراهم می کند و روکش را تا دندان لمینیت می کند.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید  شیوه درست کردن لمینت دندان متحرک چگونه است + دو روش مختلف

 


یکی دیگر از مزایای مهم لمینت ها عمر طولانی، ضخامت کم و عدم لک و برگشت پذیری آنهاست. برخی از مهمترین کاربردها و مزایای لمینت دندان رمی عبارتند از:


دندان های صاف و محکم

تراز و تراز کردن دندان ها

اصلاح شکستگی دندان

فاصله بین دندان ها را بردارید

عمر دندان های طبیعی خود را افزایش دهید

رنگ پوست و شکل صورت را با شکل و رنگ دندان ها مطابقت دهید

اصلاح طرح لبخند با بیان طبیعی

جذابیت و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید

لمینت های پرسلن به دلیل استحکام و دوام بیشتر از ونیرهای کامپوزیت محبوبیت دارند. در کلینیک سریتا از هر 10 نفری که می خواهند دندان های خود را بپوشانند 7 نفر لمینت و 3 نفر کامپوزیت را انتخاب می کنند.


 

 

 

 

 

مشاهده فوری: ایمپلنت های لمینت دندان دوره نقاهت ندارند و لبخند شما بلافاصله پس از نصب زیباتر می شود.

از بین بردن عیوب روی دندان: لمینت دندان ظاهر عیوب مانند تغییر رنگ، کجی، شکستگی، پرکردن لب یا فاصله زیاد بین دندان ها را پوشش می دهد.

 

 


قابلیت ترکیب با سایر روش های دندانپزشکی زیبایی: لمینت های دندان را می توان با سایر روش های دندانپزشکی زیبایی مانند ایمپلنت، بریج، ارتودنسی، روکش دندان، سفید کردن دندان ها استفاده کرد و می تواند طرح لبخند را اصلاح کند. رنگ و شکل لمینت های دندان دقیقاً مانند روکش یا ایمپلنت ساخته می شود. به همین دلیل یکنواختی و هماهنگی دندان ها حفظ می شود.

فاصله کوتاه بین دندان ها را بردارید: آیا لمینت دندان می تواند فاصله بین دندان ها را ببندد؟ اگر فاصله بین دندان ها کم باشد، بله، اگر قالب لمینت سرامیکی را کمی بزرگتر از اندازه دندان ها درست کنید، می توانید فاصله بین دو دندان را از بین ببرید و شکل دندان ها را بازیابی کنید. این درمان ها و روش های از بین بردن فاصله های کوچک بین دندان ها رایج شده و اصطلاح دندان های شکاف لمینت شده رایج شده است.